Powered by Jasper Roberts - Blog

Apex Dan Siti Saleha Disatukan.


Apex Dan Siti Saleha Disatukan.

apex dan siti saleha bersatu, penyatuan apex dan siti saleha, gambar apex dan siti saleha, satukan apex dan siti saleha, apex disatukan dengan siti saleha, khairul fahmi dan siti saleha disatukan.

Penjaga gol kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat atau Apex,23, telah disatukan bersama pelakon cantik, Siti Saleha dalam kempen baju berjenama Puma sempena sambutan hari raya yang bakal menjelang tiba.



Foto gandingan Apex dan Saleha telah diabadikan dalam sampul raya keluaran Puma yang mana ia boleh diperolehi di kedai Al-Ikhsan di seluruh negara.

Mengulas mengenai gandingan ini, Apex yang kini berada di Austria kerana menjalani latihan bersama Skuad negara berharap jangan ada pihak yang cuba membuat spekulasi negatif terhadap gambar ini.
“Saya harap masyarakat tidak salah faham dengan gandingan ini. Saya dan Saleha hanya disatukan untuk sesi fotografi pakaian Puma. Memandangkan kami berdua adalah duta produk ini, jadi tidak salah kami bekerjasama untuk memeriahkan kempen Aidilfitri ini,” ujarnya.

Dalam pada itu, Apex menerangkan bahawa dia hanya bertemu dengan Saleha dalam beberapa majlis yang dianjurkan Puma saja.

“Sebelum perkara ini berkembang menjadi agenda yang tidak diingini, lebih baik saya jelaskan terlebih dahulu. Apapun terima kasih kepada pihak berkenaan yang bertanya dulu kepada saya tentang gambar ini.
“Saya hargainya. Alhamdulillah, saya menjalani latihan di sini dalam keadaan baik. Sekali lagi terima kasih kepada peminat yang sentiasa mengambil berat tentang saya walaupun saya tidak berada di Malaysia.
“InsyaAllah, saya akan pulang ke tanahair pada 17 Ogos ini. Setelah tiba di Malaysia, saya akan pulang terus ke kampung halaman untuk membuat persiapan hari raya pada saat akhir,” katanya.

Sementara itu, selain menampilkan gambar Apex dan Siti Saleha, sampul raya berkenaan turut menyelitkan aksi Apex dalam 4 gaya yang berbeza. Apa yang pasti, gaya Apex semakin matang sebagai model peragaan dan mampu berkembang untuk setaraf gaya David Beckham yang menjadi idolanya dari bidang sukan kepada bidang peragaan.
Ranking: 5

Comments:2

18 August, 2012 07:19

dapat awek cun ja apek ni.. untungla

19 August, 2012 01:56

Terbakor@tau xper mmg sangat beruntung^ ^

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net